martes, 3 de abril de 2012

La Educación para el mañana

Gaur egun “atzorako” irakasten dela dirudi, eta jartzen duten adibidean aipatzen duten garrantzizko hitz bat PUNTUALITATEA da. Ez nago ados esaten dutenean gaur egun ez zaiela haurrei puntualitatearekin hainbeste lotu behar, gaur egun ordutegi konkretu batekin lan egiten duten langileak badaudelako. Puntualitatea bai helduentzat baita haurrentzat ere landu beharrekoa da, eta oso garrantzitsua gainera, gurekin batera doan zerbait delako.
Haurrek ere haien ordutegiak behar dituzten haientzako denbora izan, lagunekin egoteko, jolasteko, familiarekin egoteko, telebista ikusteko… eta batez ere deskantsatzeko,  baina hori lortuko dugu ordu gehiago sartzen badiegu eskolan? Ez, eta oraindik gutxiago irakaskuntza sistema berdina mantentzen baldin badugu, ordu gehiago baina metodologia berdina? Ez mesedez… haurrek zoratuta bukatuko dute astea, baita irakasleek ere.
Dena den, benetan lortu nahi dena haur irudimentsuagoak lortzea bada, ez ditugu ordu gehiago geletan sartu behar, metodologia aldatu baizik, praktikarantz eramanez, Roger Schankek aipatzen duen moduan. Modu honetan, haurren motibazio handiagoa lortzeaz gain, lantzen eta ikasten ari diren materiaz kontzientzia handiagoa izatea lortuko dugu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario