domingo, 20 de mayo de 2012

Scratchekin proposatutako 2 ariketa



LEHENENGO ARIKETA:

Ikasle taldea: Bigarren zikloko ikasleak: 3. maila

Ariketa: Mutil batek supermerkatu batean dagoela ikusiko da, non erosketak egin nahi izango ditu. Pertsonaiak aurrean dituen produktuen prezioak ikusi ahal izango ditu jokalariak. Pertsonai interaktiboak billeteak besterik ez dituela ikusita, produktuak balio duten (1,2 eta 3 eurokoak) prezioa ordainduta, ikasleak eragiketak egin beharko ditu ordaindu eta itzuli behar zaizkion txanponak kalkulatzeko.

Helburuak: Jolas honen bidez ikasleek gehiketak eta kenketak modu erreal eta dibertigarri batean egingo dituzte, haien ezagutzak praktikara eramanez.


BIGARREN ARIKETA:

Ikasle taldea: Lehenengo zikloko ikasleak: 1. maila

Ariketa: Gure pertsonaia interaktiboa zoo batean egongo da. Animali pilo ikusiko ditu, elefanteak, zaldiak, krokodiloak ... baina ikusteaz aparte bakoitzaren izena ere aipatuko du. Animali batera ailegatzen denean, ikasleak animali horren izena esan beharko du, eta animaliaren gainean klikatzen duenean pertsonaiak animaliaren izen zuzena esango du, modu horretan ikasleak jakingo du ondo edo txarto esan duen.

Helburuak: Ariketa honen bidez, ikasleek euskarazko hiztegia praktikan jarriko dute, kasu honetan animalien hiztegia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario